неделя, 31 август 2008 г.

Приемам

И да мисля и да не мисля едно и също ще е решението ми накрая. Винаги става така. При всяко колебание резултатът е един и същ. Аз винаги се връщам. Само дето сега показах колебанието си и изразих чувствата си и съжалявам за това. Нараних и разочаровах така много хора. И безкрайно много съжалявам. Ако наранените от мен четат това- ИЗВИНЕТЕ МЕ!!!
Сега ще продължа започнатото. Ще направя всичко необходимо. Ще бъда това, което винаги съм искала да бъда и, което всички са искали да бъда. Мислех си, че ще е насила. То си зависи от мен. Вътрешно трябва да се убедя, че не е грешка, че ще успея. И наистина ще успея. Това е, което винаги съм искала. Повече не знам какво да напиша. Това имах да казвам. Малко, но е истина.
Объркана... Може би. Дългът ме зове. ха ха
It's Vraca time!!!

Няма коментари:

НДК и фонтаните

НДК и фонтаните
100% всички са виждали подобна картина и ви е писнало, но мен ме хваща носталгията като я погледна :)