четвъртък, 26 юни 2008 г.

Всяка сутрин е една и съща. Но тази сутрин за мен беше малко по- различна! Както всеки ден се събудих, пуснах телевизора, погледах малко, станах от леглото и право в банята да си измия зъбите, пуснах каната да стопли вода за кафе и пуснах компютъра. Когато кафето вече беше готово сенах пред най- великото технологическо откритие и се впуснах в дълбините на интернет. Прочетох новините, клюкарските сайтове, хороскопа си, не подминах, разбира се и спортните новини и решх да погледна в електронната си поща. И там... бях получила майл от учителката си по български език и литература. Прочетох, че на вчерашния изпит по литература съм получила отлична оценка и кратката рецензия на госпожата, че съм се справила отлично настроението ми се оправи много бързо! Обадих се на мама, казах на Светла (треньорката ми и съквартирантка ;)- Светла Димитрова)...
Сега денят е с друго начало- весело. Пуснах музиката на компютъра и я усилих, колкото може повече.

Няма коментари:

НДК и фонтаните

НДК и фонтаните
100% всички са виждали подобна картина и ви е писнало, но мен ме хваща носталгията като я погледна :)