събота, 28 юни 2008 г.

Гррррр

И кой ми е виновен? Никой, сама съм си виновна. Трудно, гадно, не върви както трябва и на всичкото отгоре сама си се прецаквам. От както съм започнала да тренирам си имам проблеми с килограмите и егати тъпата работа е това, заклевам се! Един килограм да вдигна и е фатален вече. Много е гадна тая работа. Аз на който и да кажа, освен нашите дето са навътре вече и треньорката, никой друг не ми казва, че имам проблем с килограмите. Ама така и изглеждам, но за спорта те много пречат. И когато не устискам и малко... Става белята. И сега се тръшкам и не знам защо вече цяла седмица почти не ям и пак не мога да сваля и си седя на едни и същи килограми. А когато има ядове, да видиш ти колко бързо се топят. Ами сега? Стария треньор не ми досажда, гаджето... мина вече много време от както се разделихме и не страдам толкова, а нашите... е по- добри от тях няма. Къде ядове? Пффуууу....

Няма коментари:

НДК и фонтаните

НДК и фонтаните
100% всички са виждали подобна картина и ви е писнало, но мен ме хваща носталгията като я погледна :)